+48 77 542 12 75 info@novafakta.pl

Webinarium online: Organizacje Pożytku Publicznego – technologia w służbie publicznej

Wiedza

 

Zapraszamy na bezpłatne webinarium online: „Organizacje pożytku publicznego – technologia w służbie publicznej”, które odbędzie się w ramach cyklu: „Biznes Trendy: Cyfrowa transformacja”. Webinarium Technologia w służbie publicznej to okazja do poznania tematu z perspektywy producenta oprogramowania ERP oraz Klienta korzystającego z systemu.

W zależności od wielkości i profilu działalności, organizacja pracy w firmie może wyglądać zupełnie inaczej. Dotyczy to zarówno przedsiębiorstw, jak i stowarzyszeń czy organizacji pozarządowych. Co zatem zrobić, by dobrze zarządzać pracą, również w przypadku pracy hybrydowej lub całkowicie zdalnej?

Rozwiązaniem jest wdrożenie systemu ERP enova365, który dostosowuje się do potrzeb przedsiębiorstwa, dzięki czemu jest w stanie odwzorować każdy proces zachodzący w organizacji. O funkcjonalnościach, korzyściach oraz praktycznych aspektach narzędzia ERP opowie duet ekspertów – Monika Kołodziejczyk (Stowarzyszenie Wiosna) oraz Konrad Spryńca (Soneta – producent oprogramowania enova365).

 

28 października  2021 o godzinie 10:00, swoją wiedzą  podzielą się eksperci:

 

Konrad Spryńca – Product Manager w firmie Soneta. Absolwent Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej z “Cyberbezpieczeństwa i zarządzania bezpieczeństwem informacji”. W Soneta odpowiedzialny za realizację procesów łączących pracę zespołów produkcyjnych, handlowych oraz marketingowych. Uczestnik licznych konferencji branżowych.

Monika Kołodziejczyk – Matematyk z wykształcenia, finansista i analityk z zamiłowania. Od ponad 12 lat związana ze Stowarzyszeniem WIOSNA, kiedyś jako wolontariuszka, aktualnie – Starszy Specjalista ds. Finansów i Księgowości. Fanka optymalizacji procesów i rozwiązań, które przyspieszają i uprzyjemniają pracę człowieka – nie tylko na polu zawodowym.

 

Dowiedz się:

czym są Organizacje Pożytku Publicznego i jak wygląda organizacja pracy w NGO’s,
czy transformacja cyfrowa jest widoczna także w tego typu organizacjach,
na czym polega wykorzystanie w praktyce modułu Praca Zdalna i Workflow oraz Pulpitu Kierownika i Pracownika,
jak pandemia wpłynęła na funkcjonowanie NGO’s,
na co pozwala system ERP w służbie publicznej.

 

Webinar przeznaczony jest dla:

pracowników i zarządów Organizacji Pożytku Publicznego,
managerów i właścicieli firm i organizacji,
osób poszukujących nowoczesnych rozwiązań biznesowych.

 

Jak się zapisać?

 

Wejdź na stronę i zarejestruj się na wydarzenie TUTAJ.

The post Webinarium online: Organizacje Pożytku Publicznego – technologia w służbie publicznej appeared first on System ERP enova365.

Zobacz też

Nowa wersja enova365 z numerem 2504.1.1

W dniu 11.04.2025 opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2504.1.1 Wersja zawiera następujące nowości – m.in. przebudowaliśmy Pulpit Klienta Biura Rachunkowego w warstwie komunikacyjnej i wizualnej, przygotowaliśmy integrację z platformą e-Paragony oraz...

Promocja „Mądra inwestycja”. Rabat do 30%.

Mądra inwestycja dla nowych klientów: enova365 z rabatem do 30%.   Skrócone założenia promocji   kup enova365 z 30% rabatem, 13-31 marca kup enova365 z 20% rabatem, 1-30 kwietnia   Promocja dotyczy nowych klientów zakupujących licencje w modelu na własność oraz...

Nowa wersja enova365 z numerem 2412.4.6

W dniu 14.03.2025 opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2412.4.6. W wersji udostępniamy przede wszystkim zmiany w przepisach prawnych obowiązujących na rok 2025 w modułach Kadry Płace, Księgowość oraz Handel. W module Kadry Płace: Sygnaliści Dodaliśmy...

Biuro księgowe
info@novafakta.pl
tel: +48 504 093 247
ul. Józefa von Eichendorffa 4
45-590 Opole
NIP: 754-32-66-071
REGON: 385321898
KRS: 0000824100