+48 77 542 12 75 info@novafakta.pl

Cyfrowa transformacja instytucji kultury – czy warto i dlaczego TAK

Wiedza

 

 

Zapraszamy na bezpłatne webinarium online: Cyfrowa transformacja instytucji kultury – czy warto i dlaczego TAK, które odbędzie się w ramach cyklu: „Biznes Trendy: Cyfrowa transformacja”. Webinarium Technologia w służbie kulturze to okazja do poznania tematu z perspektywy producenta oprogramowania ERP oraz Klienta korzystającego z systemu.

Cyfrowa transformacja to nie tylko możliwość płatności zbliżeniowej w kasie czy digitalizacja zbiorów. To także, a może przede wszystkim, wykorzystanie najnowocześniejszych narzędzi i technologii, które pozwalają sprawnie zarządzać procesami w organizacji.

Realizowanie wielu projektów jednocześnie?
Zarządzanie kadrami i płacami?
Prowadzenie złożonej księgowości i sprawozdawczości?
A może budżetowanie oraz rozliczanie wykorzystywanych środków?

To właśnie te wszystkie obszary łączy w sobie dobrze skonfigurowany system ERP. Czym więc wyróżnia się idąca z duchem czasu nowoczesna instytucja kultury pod kątem organizacyjnym?

O tym, jak maksymalnie wykorzystać potencjał ERP w nowoczesnej instytucji kultury porozmawia Dorota Wiśniewska i Przemysław Draheim z Toruńskiej Agendy Kulturalnej oraz Agnieszka Opalińska (enova365).

 

25 listopada 2021 o godzinie 10:00, swoją wiedzą  podzielą się eksperci:

 

Dorota Wiśniewska – Główny Księgowy Toruńskiej Agendy Kulturalnej od 2009 roku. Magister matematyki, posiada dyplom studiów Master of Business Administration oraz certyfikat księgowy Ministerstwa Finansów z wpisem do Dziennika Ustaw. Ukończyła studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie – audyt wewnętrzny i kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu działu księgowo-kadrowego w instytucjach samorządowych. Specjalistka od rozliczania krajowych i międzynarodowych projektów kulturalnych.

Przemysław Draheim – Zastępca Dyrektora Toruńskiej Agendy Kulturalnej, w której pracuje od początku istnienia instytucji. Ukończył Podyplomowe Studia Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz studia Master of Business Administration prowadzone przez Wyższą Szkołę Bankową  w Toruniu wraz Franklin University w Columbus (Ohio, USA). Kieruje kampanią promocyjną Bella Skyway Festival, któremu Polska Organizacja Turystyczna przyznała Certyfikat za Najlepszy Produkt Turystyczny Polski w 2014 roku oraz Certyfikat Internautów za Najlepszy Produkt Turystyczny Polski w 2014 roku (52% głosów internautów). Autor audycji muzycznych, m.in. w Polskim Radiu Pomorza i Kujaw, konferansjer.

Agnieszka Opalińska – Ekspert Projektu Księgowość, Soneta sp. z o.o. – producent oprogramowania ERP enova365. Absolwentka Filologii Polskiej oraz Rachunkowości i Finansów, dyplomowany księgowy. Od 10 lat związana z branżą IT. Posiada doświadczenie w kierowaniu zespołem, projektowaniu narzędzi księgowych oraz realizacji wdrożeń systemów w dużych organizacjach pozarządowych. Prywatnie matka trójki dzieci z wiecznym niedostatkiem snu.

 

Dowiedz się:

jak wygląda specyfika pracy w nowoczesnej instytucji kultury,
dlaczego system ERP jest niezbędny przy wprowadzaniu cyfrowej transformacji,
jak usprawnić prowadzenie księgowości i zarządzanie projektami w instytucji kultury,
dlaczego księgowa w Toruńskiej Agendzie Kulturalnej to nie tylko księgowa,
jaka czeka nas przyszłość pod kątem cyfrowej transformacji w kulturze.

 

Webinar przeznaczony jest dla:

pracowników i zarządów instytucji kultury, publicznych oraz samorządowych,
managerów i właścicieli firm i organizacji,
osób poszukujących nowoczesnych rozwiązań biznesowych.

 

Jak się zapisać?

 

Wejdź na stronę i zarejestruj się na wydarzenie TUTAJ.

The post Cyfrowa transformacja instytucji kultury – czy warto i dlaczego TAK appeared first on System ERP enova365.

Zobacz też

Nowa wersja enova365 z numerem 2112.3.5

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, udostępniona została wersja enova365 2112.3.5, która umożliwia przeliczenie zaliczki podatku zgodnie z zasadami opisanymi w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 7 stycznia 2022 r. w sprawie przedłużenia terminów poboru i...

Nowa wersja enova365 z numerem 2112.2.3

W dniu 10.01.2022 roku opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2112.2.3 W wersji udostępniono mechanizmy obsługujące zmiany w przepisach obowiązujące w 2022 roku. Zmiany wprowadzono w modułach Kadry Płace, Księgowość oraz Handel. W wersji udostępniono:...

Biuro księgowe
info@novafakta.pl
tel: +48 504 093 247
ul. Józefa von Eichendorffa 4
45-590 Opole
NIP: 754-32-66-071
REGON: 385321898
KRS: 0000824100